Výpomoc ve skladu doplňků výživy Proerecta, Praha, Žižkov

  • Henrich Varga
  • 10 listopadu, 2020

Výrobce doplňků stravy Proerecta hledá spolehlivou výpomoc (muž nebo žena), který nám pomůže s prací ve skladě i drobnými administrativními úkoly v kanceláři.

Hlavním úkolem je spolehlivá starostlivost o sklad a zásoby v něm, balení a odesílání zboží a s tím spojená administrativa.

Jsme malý československý kolektiv rodinné firmy eMarkest, s.r.o. Soustředíme se na prodej doplňků pro muže a dalších zdravých výrobků.

Žádné sekýrování ani zbytečná byrokracie u nás nehrozí. Prvořadý je samozřejmě zákazník, který očekává své zboží bezpečně zabalené a rychle doručené. A přesně o to se postaráš 🙂

Náplň práce:

  • 3 hodiny denně (ideálně 10:00 – 13:00 nebo dle domluvy) >> objednávky musí být do oběda nachystané
  • administrativa spojená s objednávkami a zásilkami (seznamy zásilek, tisk štítků pro dopravce, evidence vratek)
  • kompletování zásilek >> zabalit, zalepit, oštítkovat, vyexpedovat
  • sledování skladových zásob (zboží, obaloviny a materiály >> nic nesmí scházet)
  • aktivní kontakt se zákazníky >> ŽÁDNÉ PRODEJNÍ TELEFONÁTY ANI CALL CENTRA, POUZE ZÁKAZNICKÁ PÉČE (obvolávání nedoručených zásilek, dohledávání chybějících údajů, reklamace)
  • obeznámení se se všemi produkty >> zákazníci se na ně ptají a je potřeba promptně reagovat
  • fakturace

Vaše kvalifikace:

  • min. SŠ vzdělání
  • zkušenosti s prací na pozici logistiky nebo skladu výhodou, ale rádi Tě zaučíme
  • zkušenosti s péčí o zákazníka a zboží – vítané
  • Český jazyk bez výrazných řečových vad s kultivovaným psaným projevem. Reklamace nebo mail zákazníkovi je oficiální obchodní dokument, ve kterém nesmějí být gramatické chyby. V telefonu Tě musí zákazník slyšet zřetelně, aby se hovor zbytečně neprodlužoval a nepůsobil neprofesionálně.
  • Slovenský jazyk – schopnost porozumět. Máme i slovenskou klientelu, takže potřebuješ rozumět, co od Tebe žádá a na co se ptá.
  • znalost dalšího cizího jazyka výhodou, ne podmínkou
  • příjemné komunikační dovednosti, slušné vystupování, schopnost pracovat samostatně
  • elementární zodpovědnost a empatie
  • soukromý telefon během práce v kapse. Ty 3 hoďky určitě vydržíš 🙂

Naše nabídka:

  • odměna 160 Kč / hodina
  • práce na IČO nebo dohodu o provedení práce ve férové a stabilní firmě
  • 3 hodiny denně (ideálně 10:00 – 13:00 nebo dle domluvy)
  • pracoviště na Žižkově (Domažlická 1232/3)
  • nástup možný ihned nebo dle dohody (co nejdříve, Vánoce jsou za rohem 🙂 )

BUDEŠ NÁŠ NOVÝ POMOCNÍK/-ICE?

Pokud ano, pošli CV a pár vět o sobě a svých zkušenostech na email matej.chodelka@gmail.com. Těšíme se na tebe.

Soubory cookie používáme pro správné fungování naší stránky, přizpůsobení obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a pro analýzu návštěvnosti. Informace o používání naší stránky také sdílíme s našimi sociálními médii, reklamními a analytickými partnery.