Zasíláme i na Slovensko

Problémy s erekcí u mužů

Napsal:andre

Kategorie: Podpora erekce

Publikováno: 13.02.2018

Mnoho žen má asi o erekci mylné představy. Muži bohužel nejsou sexuální stroje, kteří myslí ve dne v noci na sex a mohou také 24 hodin denně souložit. Přesvědčení o tom, že je mužská zdrženlivost pouze hraná, a muži jsou oběťmi neustále působícího chtíče, ve většině případů není pravdivé. Erekce nepřichází na lusknutí prstu, vyžaduje předletovou přípravu a hodně energie.

Ženy mohou být zklamané ve chvíli, kdy večer graduje a schyluje se k osudnému okamžiku. A ejhle, erekce v nedohlednu. Přichází chvíle hledání viníka a obě strany mince sebou nesou velká úskalí. Žena si okamžitě vezme situaci osobně, protože očividně není dost přitažlivá. Muž má zase sebevědomí na nule, protože opět selhal. Mužské ego je citlivá věc. Jakmile se tyto dva aspekty zkombinují, fatální následky jsou na světě.

Může to mít tisíce důvodů, proč zrovna muž nemůže dosáhnout erekce. Troufáme si říci, že za to stoprocentně ona kráska nemůže. Když už si ji muž bere do postele, tak ji tam opravdu chce mít. Problém s erekcí potká dříve nebo později bohužel každého muže. Dokonce se tyto potíže mohou dostavit i v mladém věku a dojde k selhání. Podívejme se tedy na příčiny erektilní dysfunkce, které mohou zkazit vaši sexuální prožitky.

Statistiky jsou neúprosné

V současné době se o intimních problémech hovoří naštěstí už mnohem častěji. Toto společenské tabu postupně mizí a počet mužů trpících dysfunkcí se stabilizuje jen díky tomu, že jej neváhají řešit. Přesto ale spousta mužů trpí studem a nic neřeší. V současnosti jsou k dispozici velmi účinné cesty a látky, které dokážou pomoci až 80 % mužů majících střední a těžké poruchy erekce. Mnoho výzkumů poukazuje na to, že obtížemi s poruchou erekce se v České republice potýká více než 52 % mužů. Než ale sáhnete po pilulce, musíte si uvědomit, že je třeba změnit myšlení a zejména životní styl.

1.         Alkohol a erekce

Alkohol a erekce

Co si budeme povídat. Alkohol nám dodává sebevědomí a bourá sociální bariéry. Povzbuzuje ale libido jen pocitově. Ženu při alkoholovém opojení oslovíme hravě, ale díky alkoholu snadno ztratíme schopnost erekce. Nadměrná a dlouhodobá konzumace alkoholu vede ke zvyšujícímu se výskytu poruch erekce. A to nejen v alkoholovém opojení, ale i při známé kocovině a za střízlivého stavu. Pokud nechcete zažít trapné chvíle, pijte prostě s mírou.

 

2.         Kouření, cévy a zabiják erekce

O kouření a jeho vlivu na zdraví se píše stále. Přesto se vliv kouření podceňuje. Vliv kouření na vaši erekci je totiž obrovský a má fatální následky. Věděli jste například, že po čtyřicítce, a často i mnohem dříve, vaši erekci spolehlivě zabijí i 2 cigarety denně? I přes tyto informace a dokonce i zkušenosti je kouření taková závislost a droga, že se jí mnoho mužů nechce vzdát. Podle výzkumů je mezi kuřáky až polovina s erektilní dysfunkcí. Mezi nekuřáky je to pouze 20 %. Už chápete? Studie z roku 2011 zveřejněna na time.com prokazuje, že 75 % kuřáků se vrátilo k pevné erekci, jakmile přestali kouřit. Pokud vám nevadí obrázky na krabičkách cigaret, hrozba vzniku rakoviny či infarktu, lepší erekce za to típnutí poslední cigarety přece stojí!

 

3.         Příležitostná konzumace drog

Drogy a erekce.

Žijeme v uvolněné době a netýká se to ani z daleka jen mladé generace. Vedlejším účinkem drog, ať už jde o takzvaně tvrdé, ale i měkké drogy, jsou problémy s erekcí. Čekají vás i mnohé další problémy, které se mohou projevit dokonce až po letech. Poruchy erekce dokáže způsobit i obyčejná marihuana. Nemluvě o tom, jak všechny drogy včetně této, dlouhodobě pomalu ovlivňují způsob vašeho myšlení a psychiku. Pokud si teda na party dáte malého jointa, už si na večer pomalu chystejte výmluvu, proč vám dneska nestojí.

 

4.         Únava, stres a ztráta energie

Jste neustále unavení pod tíhou povinností, s kalendářem nadupaným k prasknutí, kde už bohužel není místo na jídlo, cvičení a i spánek? To ovlivní erekci stoprocentně. Škola, práce, brigáda, večírky, rodinné povinnosti, děti, staří a nemocní rodiče, prostě cokoliv, co vás vytěžuje víc jak na 100 %. Jde o spolehlivého zabijáka libida, erekce i vztahů. Kvalita vašeho života, a to i pohlavního, je otázkou priorit. Tučné bankovní konto vám nenahradí zážitky. A to ani ty sexuální. Ztracená erekce jde s přetížením, přepracováním a vyčerpáním ruku v ruce. Odpočinek, relax a čas na sebe, je nutný. Nenechte si ujít ve vašem životě to opravdu podstatné. Předcházejte únavě a pak si užijete i sex.

Dnešní všudypřítomný stres je velkým důvodem ztráty erekce. Stojí přibližně za 1/5 všech problémů se ztopořením penisu a to je dost velké číslo. Neumožní vám svůj penis ani dostat nahoru, natož jej tam chvíli udržet. Daný stav zapříčiněný stresem přináší i bolest na prsou, problémy s trávením, nespavost a úzkost. Psychický problém s erekcí je třeba řešit. I když stres neumíte odstranit úplně, zkuste jej omezit na minimum. Síla vaší vůle musí být nezlomná. Musíte začít sportovat, kvalitně a zdravě jíst, věnovat svůj čas sebevzdělání v jakémkoliv směru a relaxaci. Zkuste jógu, pilates či meditace a přidejte dostatek pravidelného spánku. Sexuální dysfunkce je pro mnoho mužů silnější motivace, než hrozící infarkt. Je třeba ale začít vědomě pracovat se sebou samým, jinak neuspějete.

 

5.         Naddrženost a příliš častá masturbace

Masturbace je velmi oblíbená záležitost, a to nejen u mladých. Pokud při ní muž selže, nikdo o tom neví. Má u ní klid a může se soustředit jen na sebe. Pokud ale masturbujete několikrát denně, máte problém a jste na sexu závislí. Pamatujte si, že sex je sice super, ale tato rozkoš není jedinou věcí v životě. Někdo dokonce masturbuje, než jde na rande s partnerkou, aby vydržel déle, nebo aby vybil energii a nesápal se na ni už při předkrmu. Masturbace je fajn, dokonce je i zdravá, pokud nemáte jinak dostatek sexu, ale nic se nemá přehánět. Navíc se můžete dostat do bodu, kdy se uděláte jen při masturbaci a žena vám při ní bude spíše na obtíž. Jinak ale současně platí, že kdo trénuje, má větší výsledky. Vliv na kondici i výdrž je nesporný. Dlouhodobá sexuální abstinence rozhodně není zdravá.

 

6.         Zaměření na výkon a ztráta sebedůvěry

Pokud se už před tím, než vyjdete z domu na rande, přesvědčujete o tom, že prostě musíte být nejlepší, je to nejlepší cesta ke ztrátě erekce. Chtít podat špičkový výkon a myslet na partnerku je chvályhodné, ale mnohem lepší je se situaci poddat a intuitivně reagovat. Vysněný scénář ve vaší hlavě nemusí být pro ženu to pravé. Pokud máte před sebou krásnou holku či ženu, která to opravdu chce, tak si to prosím hlavně pořádně užijte. Zkušenosti přijdou, pokud je ještě nemáte, není se čeho bát. Sex je přirozený pud, který není třeba se nějak výrazně učit a při troše fantazie ani nebude nuda. Chtít být ten nejlepší samec stále patří k nejčastějším důvodům ztráty erekce.

 

7.         90 % problémů se vyřeší samo a těch 10 % hravě zvládnete

Pokud neustále dokola řešíte malichernosti a hledáte problémy i tam, kde nejsou, zabíjíte erekci. Zapomeňte na hádky, spory a katastrofické scénáře spřádané v noci. Místo neustálého hašteření o cokoliv si představte, že byste o toho druhého ve vteřině přišli a začněte konečně budovat vzájemnou komunikaci a vztah. Pokud se stále jen handrkujete, o vzájemné sexualitě a intimitě nemůže být ani řeč. Nic neočekávejte, nesněte a nechtějte, aby se partner či partnerka dovtípili. Říkejte věci jasně, uvědomte si, že také máte spoustu chyb a budujte zdravou sexualitu. Jinak ztratíte schopnost vzrušit se a mít erekci. Převezměte za svůj vztah odpovědnost, problémy řešte, ale řešte jen ty, co vyřešit můžete. Zrušte tendence od problémů utíkat, nevolte při překážkách hádku, rozchod či útěk. Nenechte často malicherné problémy zničit váš sexuální život.

Jak funguje erekce?

Fyziologický mechanismus ztopoření je založený na přenosu nervových vzruchů při sexuální stimulaci, způsobující zvýšený přívod krve do arterií penisu a přiškrcení odvodných žil. Působí na topořivá tělíska, která se napřímí a způsobí ztopoření. Pro kvalitní erekci je třeba především zdravý nervový, hormonální a kardiovaskulární systém, který lze způsobem života, pohybem a stravou výrazně posílit.

 

8.         Strava a poruchy erekce

Tučná jídla, velké porce a fast food, znamená nedostatek vitaminů a minerálů. Do jídelníčku musíte zařadit zejména ryby, ovoce a zeleninu, potraviny bohaté na selen a zinek stimulující tvorbu testosteronu potřebného pro silnou erekci. Než sáhnete pro vakuové pumpy, škrtící kroužky a podobné pomůcky, zkuste ovlivnit přirozenou erekci pohybem a vhodnou stravou. Zvolte především vyváženou stravu s dostatkem minerálů, vitaminů a omega-3 nenasycených mastných kyselin pro dobrou funkci nervového systému, ale i toho imunitního. Antioxidanty neutralizují škodlivé produkty látkové výměny a čistí i kardiovaskulární systém. Omega-3 mastné kyseliny čistí krevní řečiště podporují přirozené proudění krve, důležité při mechanismu erekce.

Strava podporující erekci

Přirozené vitaminy a minerály zajistíme dostatečnou konzumací syrového ovoce a zeleniny. Dejte si pozor na jejich kombinaci vzhledem k jejich odlišnému způsobu trávení. Zeleninu lze zařadit do jídelníčku jako přílohu ke všemu. Syrová zelenina působí proti překyselení organismu, při kterém se shlukují červené krvinky, které pak hůře pronikají do jemnějších vlásečnic a zhoršují zásobení krví určitých partií, tedy i penisu. Omega-3 nenasycené mastné kyseliny lze zajistit konzumací rybího oleje, lososa, makrel či sardinek. Zinek napomáhá produkci testosteronu a spermií. Zaměřte se na ústřice, pokud je snesete, ale postačí i dostatek různých semen a ořechů. Zaměřte se i na neslazené ovesné vločky, listovou a kořenovou zeleninu, česnek a luštěniny, nejenom sóju. Všechny uvedené potraviny obsahují L-Arginin pomáhající dosáhnout pevné a dlouhotrvající erekce.

Co z jídelníčku vyřadit

Jednoznačně vyřaďte všechny cukrovinky a sladkosti, které překyselují tělo a podporují růst plísní a kvasinek. Vyměňte je za proteinové tyčinky konzumované po sportu a proteinové koktejly, které dneska chutnají opravdu super. Zapomeňte na přejídání nezdravými, těžko stravitelnými, tučnými pokrmy, jako je fast food a konzervované potraviny i polotovary. Obezita je spojená s překyselením, zhoršením krevního oběhu a ukládáním škodlivin v těle. Jezte 5x denně malé porce, snídejte a poslední jídlo ve formě proteinu konzumujte minimálně 2 hodiny před spaním. Tučná, těžko stravitelná jídla před sexuálním výkonem stoprocentně způsobí odkrvení pánevní oblasti, pokles produkce testosteronu a nedostatečná erekce se tím ještě znásobí.

 

9.         Dopřejte si pohyb a posilování

Zdravé tělo, zdravá erekce. Není nic lepšího pro zdraví, jako mít pravidelný pohyb a kvalitní stravu. Doporučujeme nenáročné pohybové aktivity, jako procházky venku nebo plavání. Na rozdíl od fyzicky náročnějších sportů vám nehrozí pozdější riziko problémů s klouby, zranění nebo přetížení organismu. Pokud přece jenom chcete trávit čas v posilovně, nepřetěžujte to. Dejte tomu čas a nejeďte na maximální zátěž a výkon. Nechte si prostě energii na sex. Pro produkci testosteronu to dostačuje a na vyrýsování svalů taky. V závěru článku vám ještě prozradíme, co ženy opravdu milují. Stačí lehké posilování 2x až 3x za týden, pokud neděláte jiný pohyb s jednoduššími kardio cvičeními. Můžete přidat cvičení na zpevnění konkrétních svalových partií. Pravidelné posilování pomáhá cévám a to zlepšuje vaši schopnost dosáhnout erekce. A náš typ? Cvičte také Kegelovy cviky.

Posilování zlepšuje erekci

10.   Problém s erekcí a medikace i nemoc

Léky často ovlivňují erekci a orgasmus. Tím vám berou vítr z plachet i dobrou náladu. Jde o velmi častý vedlejší účinek. Naprosto stoprocentně to umí třeba antidepresiva, léky proti úzkosti, léky na vysoký tlak, léčbu cukrovky, ale i léky nelegální. Čtěte příbalové letáky a hledejte na internetu informace ke každému léku, který berete. Nemůžete sice svévolně vynechávat předepsané léky bez konzultace se svým doktorem, ale můžete požádat o změnu medikace a jiné alternativy léčby. Hledejte ty typy léků, které nemají tak viditelný vliv na vaši erekci.

Někdy může být porucha erekce způsobena vážnějším zdravotním problémem. Sice je to pravděpodobnější ve zralejším věku anebo v období andropauzy, ale nemoc může přijít i v mládí. Porucha erekce může poukazovat na rozvoj srdeční choroby, diabetes, problémy se štítnou žlázou, s prostatou a mnoho dalších potíží. Tyto nemoci jsou léčit, pokud jsou odhaleny včas. Je třeba ale navštívit lékaře a nechat se vyšetřit opravdu brzy. Porucha erekce přijde často nečekaně nebo plíživě. Váš penis je jako senzor a neslouží jen pro sexuální potěšení. Může vám hodně napovědět a často i zachránit život.

 

Nedostatek testosteronu s nástupem nové generace

Jde o rozšiřující se jev. Nedostatek testosteronu je všudypřítomný a děsivý. S každou další nastupující generací mužům ubývá testosteron v těle. Je to zejména jiným způsobem života. Mobilní telefony a počítače jsme totiž vyměnili za fyzickou práci venku na čerstvém vzduchu a mnoho mužů se ani nevěnuje jakékoliv fyzické aktivitě, sportu či fyzické práci. Nejde o nafouknuté svaly gumídků získaných z bobulí a posilovny. Jde spíše o přirozeně vyrýsované svaly, které jsou pro ženy obrovským afrodisiakem.

Muž, který zvedne ženu jako pírko a odnese si ji do postele, nebo dokáže někomu jednu vrazit a ženu ochránit, je naprosto neodolatelný. Emancipace neemancipace, ženy chtějí silné muže, kteří je umí něžně milovat, ale umí se jich i s jasnou převahou zmocnit. Ženy milují muže svlečené do půlky těla s vyrýsovanými svaly. Ty co jim podrží dveře a pomohou s nákupem. Ty, co pro ně není problém pohnout skříní a opravit motor auta nebo kapající kohoutek. Mají rády i muže inteligentní, vzdělané a upravené. Muže v obleku, či v košili s rozhalenkou, kteří jsou neskonale sexy, ale to, co všechny ženy hledají, je silný muž, který je přijde zachránit a s jasnou převahou i pomilovat.

Nedostatek testosteronu sebou nese příznaky zženštilosti dnešních metrosexuálů, kteří nikdy nedrželi šroubovák v ruce, v koupelně tráví mnohem více času než ženy a nikdy by nikomu jednu nevrazili, protože na to fyzicky ani psychicky prostě nemají. Tím ale dochází k problémům s erekcí, a to i v mladém věku. Proto je na čase s tím jít něco dělat. Zvednout zadky ze židle a začít pravidelně sportovat a cvičit. Začněte se pravidelně a zdravě stravovat, přestaňte kouřit, omezte alkohol, vynechejte drogy a dobře spěte. To, co mnohdy chodí po ulicích, nemá s ženským ideálem muže nic společného. Proto mějte snahu o zvýšení svého testosteronu především vy sami. Nikdo to za vás totiž neudělá. Milujete dobrý sex a svou pevnou erekci? Tak proto něco dělejte. Ženy to doopravdy ocení.

Sdílejte tenhle článek:

Podobné příspěvky

Komentáře

Přidejte komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna .

service

Okamžitý účinek

service

Nesedí Vám produkt? Vráťte nám ho

service

Český výrobek

service

Osobní odběr v Praze